Marketing Sportowy - Dzień Reklamy 2018

Jutro o godzinie 9:00 rozpocznie się ostatnia impreza branżowa w naszej szkole #DzieńReklamy2018

Celem tegorocznej konferencji jest wymiana poglądów i doświadczeń dotyczących szeroko pojętego marketingu sportowego, prezentacje skutecznych strategii marketingowych i działań w social mediach w tym: event marketing, promocja klubów sportowych w social mediach, skuteczna komunikacja.

Zaproszeni goście (prelegenci): pan Bartosz Kapczyński - dyrektor marketingu GTM Start Gniezno, pan Michał Rzepka - marketing manager przy Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, pan Filip Chrzanowski - koordynator ds. marketingu w KS Szczypiorniak Gniezno oraz pan Robert Bazułka - nauczyciel przedmiotów zawodowych w Technikum organizacji reklamy, właściciel Agencji Reklamowej Netmaxx.

Klasy biorące udział w Dniu Reklamy:
2 i 3 godz. lekcyjna - 1TOR, 2TOR, 3TE
4 godz. lekcyjna - 1TOR, 2TOR, 1TE, 2TE
5 godz. lekcyjna - 1TOR, 2TOR, 2TE, 1TEH
6 godz. lekcyjna - 1TOR, 2TOR, 2TE

Po zakończeniu konferencji klasy 1TOR i 2TOR zwolnione z zajęć lekcyjnych.

Harmonogram konferencji:
https://bit.ly/2x7XlOJ

Go to top